سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

سینای من

بازیه حسی امروز ما

1393/11/1 22:37
نویسنده : مامان منا
677 بازدید
اشتراک گذاری

برای بازیه امروزمون از کاغذ های رنگی که توی خونه داشتم همراه با یک قلمو و کمی آرد استفاده کردم (به جای آرد از نمک هم می شه استفاده کرد) کاغذ های رنگی رو به صورت نوار بریدم و روی سینی چسبوندم آرد هم توی سینی ریختم و با قلمو مشغول کشف رنگها شدیم آرامسینا با قلمو آردهارو کنار می زد و هر رنگی رو که می دید اسمشو می گفت..بعد قلمو رو کنار گذاشت و با انگشت مشغول بازی شد...من اشکال هندسی رو می کشیدم و دست سینارو می گرفتم و با هم مسیر اشکال رو دنبال می کردیم (این مدل بازی ها باعث تقویت حرکات چشم می شه که می تونه اثرات مثبتی روی تقویت خواندن کودک در آینده داشته باشه) در نهایت هم کلی آرد بازی کرد و تمام جونشو آردی کرد..البته منم همراهیش کردم و کلی کیف کردیم با هم خندونکآرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان سولماز
2 بهمن 93 10:55
سلام دوست عزيززززم خوبيد؟.سينا جوووونم خوبه؟خوشحال ميشم پيش گل پسرى منم بيايد و نظرتونو بگيد با افتخار لينك شديد لطفا شما هم منو بلينك
❤ آرمیتا و آنیتا ❤
2 بهمن 93 17:05
سلام مامان مهربون وبتون خیای عالیه لطفا به منم سر بزنید و با نظرات قشنگتون منو خوشحال کنید چقدر این سینا جون شیطونه . ماشالله ......
مامان منا
پاسخ
سلام دوست عزیز ممنونم چشم حتماً
مامان پریا
2 بهمن 93 18:43
سلام دوست گلم خوبی.سینا جون چطوره.عزیزدلم هزارماشالله بزرگ شدم گل پسرمون.چه خبر چه می کنید.من که اندر روزهای تنهایی هستم نه حوصله بیرون رفتن رو دارم تو این هوای سرد وهم از تنهایی دلم گرفته.امیدوارم که شما دوست خوبم همیشه ی همیشه هوای دلت بهاری باشه.به امید روزی که شما وپسر گلمون رو ببینم.دوستتون دارم یه عالمه.مواظب خودتون باشید.خدا نگهدارتون
مامان منا
پاسخ
سلام مامان پریای عزیزم نبینم دلت گرفته باشه دوست خوبم... این روزهای تنهایی و دلتنگی برای همه پیش میاد برای من هم خیلی وقتها هست بخصوص که هیچ کدوم از عزیزانم کنارم نیستند ولی دلم خوشه به همین که شادن تنشون سالمه و سایشون بالای سرم..این روزها هم می گذره فقط باید سعی کنیم صبور باشیم و امیدوار..روزهای زمستونیه شاد و خالی از غم رو برات آرزو می کنم دوست خوبم
مامان پریا
5 بهمن 93 11:11
سلام عزیزم خوبی سیناجان چطوره. ممنون از دلداریت گلم.راست میگی بالاخره هر کسی به نحوی گرفتاره.من تازگی خیلی کم طاقت شدم همسرم که دوهفته نیستن کسی رو هم اینجا ندارم پریا هم نصف روز مدرسه است اهل بیرون رفتن هم نیستم بعضی روزا واقعا تنهایی اذیتم میکنه.اما وقتی میام به وبلاگ سینا جون روحیه م بهتر میشه و از اینهمه سلیقه و پشتکار انرژی میگیرم.بازهم ممنون دوست خوبم.امیدوارم همیشه شاد وسلامت باشی بهترینها رو برای شما و عزیزانتون ارزومندم.سیناجان رو ببوس.درپناه خدا
مامان منا
پاسخ
سلام دوست خوبم چطوری.. ممنونم از لطفت خانم گل درکت می کنم تنهایی خیلی سخته ولی باید کاری کنی تا از این کسلی دربیای فقط خودت می تونی به خودت کمک کنی بهت پیشنهاد می کنم حتما کلاس بری کلاس های مختلف هنری.. باشگاه ورزشی.. شنا یا هرچیزی که دوست داری..کلی روحیه ات عوض می شه..از این فرصت نصفه روز که تنهایی استفاده کن... این زمانو از دست نده..شاد باشی به خدا می سپارمت پریا جونو ببوس
مامانی غزل جون
11 بهمن 93 13:51
خیلی عااالی آفرین به گل پسری دوست گلم از کارهای خوبتون ایده گرفتم و بازی با غزلکم رو شروع کردم خوشحال میشم بهمون سر بزنی ....
مامان منا
پاسخ
سلام مامان غزلی خوبی..خوشحالم که این بازی ها بدردت خورد...با کمال میل حتماً سر می زنم به صفحه غزل کوچولو
مامان الهام
20 اسفند 93 18:34
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد