سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

سینای من

کتاب شکل ها

1393/10/13 17:13
نویسنده : مامان منا
595 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز برای سینا این 2 کتاب رو خریدم ..از اونجایی که سینا اشکال هندسی رو خیلی دوست داره امروز کتاب شکل ها رو که همراه با برچسب هست شروع کردیم و چند صفحه ای انجام دادیم البته من فقط برچسبهارو به سینا می دادم و خودش درجای مناسب قرار می داد...برای من نحوه قرار دادن برچسبها و اینکه دقیقاً روی شکل بچسبونه اهمیتی نداشت ولی می دیدم که خودش سعی می کنه کاملاً روی شکل قرار بگیره و اگر کج می شد می گفت نشد و برچسبو می کند و صافتر می چسبوند...به هر حال این اولین تجربه کار با کتاب سینا بود که خیلی برای هردومون جالب و سرگرم کننده بود آرامآرام

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان پریا
15 دی 93 10:04
سلام دوست گلم خوبی نازپسرمون چطوره؟الهی عزیزخاله هزار ماشالله به سیناجونم.ازطرف من ببوسش.به امید دیدار.مواظب خودتون باشید
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونتم...خوبیم خداروشکر انشاالله که شما و پریای عزیز هم سلامت باشید..روزگارت رویایی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد