سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

سینای من

فصلها

1393/10/7 19:37
نویسنده : مامان منا
571 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره پروژه عظیم درست کردن فصلها با پارچه نمدی به اتمام رسید زبان هرچند به این شدت هم که گفتم کار نبرد ولی به خاطر تنبلی و کم کاری من طولانی شد خندونک از هر تصویری هم که می شد به کمکش فصلها و شرایط آب و هواییشون رو بهتر نشون داد استفاده کردم  و البته برگها...اما نهایتاً فکر می کنم بهترین آموزش بیرون از خونه اتفاق میوفته وقتی که کودک خودش برف و بارون رو لمس کنه...ببینه..سرما و گرمارو حس کنه...روی برگهای پاییزی قدم بزنه..گلها و شکوفه های بهاری رو لمس کنه بو کنه و...
 

 

 

 

 

 

مجموعه بهار...

 

 

 

مجموعه تابستان...

 

 

 

مجموعه پاییز...

 

 

 

 

 

 

مجموعه زمستان...

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

الي
7 دی 93 20:25
سلام منا جان، عزيزم واقعا بهت تبريك ميگم تا حالا مامان مثل شما نديدم، با اين همه حوصله و دقت، واقعا تبريك ميگم عزيزم، اين ايده ها از خودته يا از جايي ياد گرفتي؟ ميشه منم كمي راهنمايي كني، البته من تازه ميخوام ني ني بيارم بشه از الان يادبگيرم بهتره.
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونتم شما لطف داری من بیشتر از سایت های مختلفی که در رابطه با آموزش و بازی با کودک هست ایده گرفتم که بعضی از این سایتهارو در قسمت پیوندها آوردم اگه دوست داشتی حتماً سر بزن کلی ایده جالب برات دارن...بعضی سایتها بازی هارو بر اساس سن کودک دسته بندی کردن که خیلی کمک می کنه...امیدوارم هر چه زودتر خدا یه نی نی گوگولی بهت هدیه بده
پرستو
8 دی 93 0:26
آفرین مامان منا، تو یه مامان بی نظیری!!!
مامان منا
پاسخ
سلام..این همه از لطف شماست... سپاسگذارم پرستو جان و امیدوارم هر چه زودتر طعم شیرین مادر شدن رو بچشی
مامان پریا
8 دی 93 17:58
سلام دوست گلم.خوبی؟ سیناجون چطوره.خوب و خوش هستید انشالله.چه میکنید با سرمای زمستون.من که با خوردن سرماخوردگی مفصلی سوغاتی این فصل سردنصببم شد.البته بعدازگذشت یک هفته هنوز هم اثارش توی بدنم هست.البته طبق عادت همیشگی یکی دوبار به وب سیناگلی سرزدم.دوست گلم تو رو خدا شما از تنبلی چیزی نگو که واقعا دلخور میشم چندبارگفتم و باز هم میگم شما واقعا نمونه ای.در کنار مسولیت خونه و صد البته سختی هایی ک به همراه داره و همین طور مسایل و سختی هایی که داشتن یه بچه کوچیک به همراه داره شما واقعا نمونه یه مادر مهربون فعال و دلسوز وپرانرژی هستی.این بازی هم واقعا قشنگ واموزنده هست.خیلی هم قشنگ و باسلیقه درستش کردید احسنت به این همه خلاقیت واقعا صد افرین وخسته نباشی.به امید روزی که سینا رو در بهترین و بالاترین نقطه از زندگی ببینم.دلتون شاد تنتون سالم و زندگیتون شیرین.مواظب خودت وگل پسرمون باش.خدانگهدارتون عزیزانم
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم امیدوارم که کسالت برطرف شده باشه پارسال اینموقع اینجا پر از برف بود و هوا هم به شدت سرد ولی امسال تا الان نه از برف خبری بوده نه سرمای شدید ...مامان پریای عزیز ممنونم از لطف بیکرانت و ممنون از دعای قشنگت امیدوارم و از خدا می خوام که همه این اتفاق های خوب برای شما و پریای نازنین هم بیوفته..روزتون خوش و دلتون شاد
مامانی غزل جون
10 دی 93 8:46
خیلی عاااااالی بازم مثل همیشه محشر بود آفرین
مامان منا
پاسخ
سلام مامان غزلی مرسی از لطفت عزیزم
الی
10 دی 93 9:44
دوست عزیزم ممنون از دعای قشنگت حتما استفاده میکنم ممنونم از راهنماییت
مامان منا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم..اگه بازم سوالی داشتی خوشحال می شم بتونم کمکی کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد