سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

سینای من

توالی (ترتیب) و جاگذاری اشکال

1393/12/20 18:51
نویسنده : مامان منا
715 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از تقریبا یک ماه و نیم از آخرین بازیه جدیدمون امروز باز هم سراغ یک بازیه تازه رفتیم آرام.......البته تو این مدت بیکار نشستیم و بازیهای قبلی رو با هم تکرار کردیم مثل بازی با  آرد و برنج های رنگی، کف اصلاح ، رنگها و...امروز باهم توالی(ترتیب) رو کار کردیم فکر می کردم درکش براش سخت باشه ولی خیلی خوب متوجه شد که باید چه کار کنه..من رنگهارو به ترتیب می گفتم مثلا قرمز زرد قرمز زرد...بعد می پرسیدم حالا چه رنگی بذاریم؟ خودش میگفت قرمز بعد زرد آرامآرام

بعد رفتیم سراغ جاگذاری اشکال با اینکه اندازه بعضی از شکلها خیلی به هم نزدیک بود ولی خیلی سریع و بدون اشتباه انجامشون داد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی غزل جون
2 فروردین 94 14:00
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .
مامانی غزل جون
2 فروردین 94 14:01
واااااای عزیزم خیلی بازیه قشنگیه آفرین به پسر زرنگمون
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد