سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

سینای من

پیشنهاد می کنم شاد باشیم :)

1393/9/9 13:15
نویسنده : مامان منا
766 بازدید
اشتراک گذاری

دکتر نیستم اما...

 

برایت 10 دقیقه راه رفتن روی جدول کنار خیابان را تجویز می کنم،

 

تا بفهمی عاقل بودن چیز خوبیست، 

 

اما دیوانگی قشنگ تر است...

 

برایت لبخندزدن به کودکان وسط خیابان را تجویز می کنم،

 

تا بفهمی هنوز هم می شود بی منت  محبت کرد...

 

به تو پیشنهاد می کنم گاهی بلند بخندی، هر کجا که هستی،

 

یک نفر همیشه منتظر خنده های توست...

 

دکتر نیستم اما به تو پیشنهاد می کنم که شاد باشی!

 

خورشید،

 

هر روز صبح،

 

به خاطر زنده بودن من و تو طلوع می کند!

 

هرگز منتظر "فردای خیالی "نباش.

 

سهمت را از "شادی زندگی" همین امروز بگیر.

 

فراموش نکن "مقصد" همیشه جایی در "انتهای مسیر" نیست!

 

"مقصد" لذت بردن از قدمهاییست که بر می داریم!

 

چایت را بنوش.

 

نگران فردا مباش!

 

از گندم زار من و تو مشتی کاه می ماند برای بادها...

 

 

"نیما یوشیج"

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پریا
9 آذر 93 14:05
سلام عزیزم خوبی.سیناجون خوبه؟وای چقدر مزه میده خودت بسپاری به دوران کودکی و کارایی که دوست داری انجام بدی.اما خوب گاهی اوقات نه حوصله نه انرژی ونه وقتش هست پس چه بهتر که از تموم فرصت ها حداکثراستفاده رو ببریم.البته من معتقدم یه وقتایی باید رودربایستی رو کنار گذاشت وکمی بچگی کرد.البته جایی که کسی نبینتت.خیلی مطلب زیبایی بود.زندگی همینه.تلخ وشیرین زشت وزیبا بالا وپایین.امابهتره که فقط به چیزای خوبش فکر کرد وچیزای بد رو کمرنگ وکمرنگ تر کنی واز تموم اتفاقات تجربه کسب کنی.بازم ممنون بابت متن زیباوپرازمعنایی که گذاشتیبه خدای مهربون میسپارمت گلم.شادوسلامت باشید.سیناجان رو ببوس
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون به خاطر توجه همیشگیت می دونم گاهی سخته شادی مخصوصاً این روزها که هر کس رو می بینی یه دردی و غمی کنج دلشه اما اگر سخت گیر نباشیم چیزهایی هست که می تونن مارو خوشحال کنن هرچند ساده هرچند کوچک و به نظرم همین ها ارزشمندن...بهش فکر کنیم!فکر کردن به شادی های دست یافتنی و اینکه قدرشونو بدونیم
مامانی غزل جون
27 آذر 93 16:28
یاد باد آن روزگاران یاد باد بچگی هامونو میگم یادش بخیر خنده های از ته ته ته دلمون یادش بخیر قهر هایی که به دقیقه نمیکشید یادش بخیر بچگی هامون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد