سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

سینای من

نقاشی با قطره چکان و داستان های تصویری

1393/9/2 21:02
نویسنده : مامان منا
997 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح از سینا پرسیدم مامانی چی بازی کنیم؟ خودش گفت نگاشی بکشه سینا... منم فکر کردم یه کار جدیدی انجام بدیم به همین خاطر به جای کاغذ، دستمال کاغذی و به جای مدادرنگی، قطره چکان و رنگ خوراکی آوردم ..برای نقاشی با قطره چکان دستمال کاغذی از کاغذ بهتره چون هم باعث پخش شدن رنگ می شه که خیلی جالب ترش می کنه و هم رنگ رو توی خودش نگه می داره و پس نمی ده 

 

 

 

 

 

بعد از اینکه کلی بازی کرد خودش رفت دستمال کاغذی برداشت جاهایی که رنگ پاشیده بود رو پاک کرد بغل

 

 

بعد از این بازی فلش کارت های داستان های تصویری را آوردم  و داستان مربوط به هر تصویر را برای سینا می گفتم ..این داستانها برای سینا خیلی جالب بود و هر کدام رو چند بار براش تکرار کردم آرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پریا
2 آذر 93 22:31
سلام به مامانی عزیز وسیناگلم.حالتون چطوره.به به چه بازی جذاب وشیرینی.منم تشویق شدم این بازی رو با گل پریام انجام بدم مامعمولا با رنگ انگشتی بازی میکنم اما من از ترس اینکه نکنه حساسیت زا باشه به پریا میگم که دستکش پلاستیکی دستش کنه و پریاهم علی رغم میل باطنی طفلی قبول میکنه خیلی خوبه که برای سیناجان از رنگ خوراکی استفاده میکنید وتوی یکی ازمطالب قبلیتون خوندم که خمیربازی رو هم خودتون براش درست میکنید خیلی عالیه.منم موقعی که پریاجون کوچیکتربود خودم براش خمیربازی درست کردم که از لحاظ کیفی خیلی بهتراز امادهاش شد.راستی عزیزم توی مطلب قبلیتون نظرم رو براتون بصورت خصوصی ارسال کردم نمیدون بهتون رسیدیانه.خیلی دوست دارم یه روزازنزدیک شما وسیناجون رو ببینم .امیدوارم هرجاهستید زندگی به کامتون باشه.سینای گلم رو ببوسید خدانگهدارتون باشه
مامان منا
پاسخ
سلام مامان گلی فکر نمی کنم رنگ انگشتی حساسیت زا باشه اگر پریا جون مشکل پوستی خاصی نداره حتماً بذار با دستاش بازی کنه لذت لمس کردن رو ازش نگیر اگر هم نگرانی حداقل قبلش یه کوچولو امتحان کن انشالله که حساسیت نمی ده پیامتو دیدم ولی پیام خصوصی رو نمی شه جواب داد.. خیلی حیف شد که هیچ جا صفحه نداری می تونستیم بیشتر باهم درارتباط باشیم اگر تونستی حتماً یک صفحه توی فیس بوک باز کن یا اگر مایلی شمارتو توی خصوصی بذاز تا از طریق وایبر باهم درتماس باشیم
مامان هانیه
6 آذر 93 21:02
افرین به سینا جووونم
مامان منا
پاسخ
مرسی هانیه گلی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد