سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

سینای من

توپکها و رنگها

1393/9/14 0:55
نویسنده : مامان منا
565 بازدید
اشتراک گذاری

 بازیه امروز صبحمون درباره رنگها بود...لوله های دستمال کاغذی که شب قبل با گواش رنگ کرده بودم رو همراه با اسم مربوط به هررنگ با چسب کاغذی به کمد چسبوندم...توپکهای رنگی رو هم در ظرف های جداگانه ریختم و از سینا خواستم با یک گیره هر کدوم از توپک هارو با توجه به رنگش در لوله بیاندازه...این بازی خیلی براش جالب بود و تا الان چند بار بازی کردیم ...هر توپکی که بر می داشت رنگشو می گفت آرام.. هنوز هم به سبز می گه زَبس به قرمز هم می گه مِنِز خندونک... هر رنگی هم که تموم می شد می گفت خب اینم تموم شد و ظرفهاشو روی هم می گذاشت بغل

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پریا
14 آذر 93 16:21
سلام به روی ماه مامان گلی وسیناجون.حالتون چطوره.انشالله که همه چیزخوب وخوش و بروفق مرادتون باشه.به به چه بازی شادولذت بخشی .هم اموزنده وهم سرگرم کننده.خیلی فکرخوبیه که الان که هوا اینقدر سرده بتونیم توی خونه فضای شادو مفرحی برای گلهای نازمون فراهم کنیم که شما با ایده های خوبتون این محیط رو داخل منزلتون ایجاد کردید.باید بهتون احسنت گفت.خسته نباشی مامان گلی و دستتون درد نکنه.مراقب خودت وسیناجان باشید.به خدامیسپارمتون
مامان منا
پاسخ
سلام مامان پریا عزیز انشالله که امروز روز خوبی برات باشه..ممنونم از لطفت ...واقعا همینطوره که میگی مخصوصا اینجا که ماهستيم هوا خیلی خیلی سرده وهيچ جا نميشه رفت....مجبورم توی خونه سینارو سرگرم کنم ...گاهی با ابزارهای خیلی ساده میتونیم مدتها کوچولوهامونو سرگرم کنیم که با این هوا و البته تنهایی خیلی خوب جواب میده
مامانی غزل جون
27 آذر 93 16:27
عاااااالی بود البته یکم برا غزلی زوده ولی حتما اجراش میکنم دیگه لوله های دستمال رو دور نمیندازم ممنونم دوست خوبم خواهش میکنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد