سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

کیک فنجانی :)

1393/8/8 17:11
نویسنده : مامان منا
2,112 بازدید
اشتراک گذاری

این کیک فنجانی رو دیروز برای سینا درست کردم ...طعمش عالی شد...خیلی راحت بدون نیاز به فر راضی

مواد لازم :

آرد: 4 قاشق غذاخوری

شکر: 4 قاشق غذاخوری

بیکینگ پودر : 1 قاشق چایخوری

پودرکاکائو: 2 قاشق چایخوری

وانیل: کمی

تخم مرغ : 1عدد

شیر : 5 قاشق غذاخوری

روغن مایع: 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

اول همه مواد خشک را با هم مخلوط می کنیم سپس تخم مرغ را می زنیم بعد شیر و روغن را می افزاییم و همه مواد را با هم مخلوط می کنیم. فنجان های کیک را کمی چرب می کنیم. مواد را تا نصف فنجان می ریزیم. فنجان ها را در قابلمه می چینیم و قابلمه را تا نصف فنجان ها آب کرده روی گاز می گذاریم.

آب که جوش آمد شعله را کم می کنیم و در قابلمه را به مدت 15 دقیقه دمکنی می گذاریم. سپس قابلمه را از روی گاز بر می داریم و تا 10 دقیقه در آن را باز نمی کنیم تا پف کیک نخوابد. در مرحله آخر هم روی کیک را با تارافل تزئین می کنیم. آرام

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان عطرین
8 آبان 93 17:50
سلام وبلاگ جالبی دارین بخصوص از بازیهایی که با گل پسرتون انجام میدین خیلی خوشم اومد . اگه موافقین لینکتون کنم خبرم کنین مرسی
مامان منا
پاسخ
سلام دوست عزیز...ممنون از لطفت
مامان پریا
10 آبان 93 19:46
سلام به مامان گل واقا پسر نازش.حالتون چطوره.باور نمیکنید ندیده چقدر به شما وسینا جون علاقه مند شدم.من خیلی دوست دارم که برای سینا اینقدر وقت میزارید وبه معنای واقعی مادر هستید.چون من معتقدم هر مادری در قبال فرزندش مسءوله و نه فقط اینکه ایشون رو بدنیا بیاره بلکه فرزندش رو پرورش بده که در اینده فردی موفق باشه که تمام ادما بهش احترام بزارن و ازش به نیکی یاد کنن و باعث افتخار جامعه باشه و این ممکن نیست مگر به داشتن همچنین مادر گلی.امیدوارم هر انچه ارزو داری وبهترینها رو که مطمنم لایقشی رو خدای رحمان بهتون بده.لبتون خندون دلتون شاد تنتون سالم و لحظه هاتون شیریندوستتون دارم.در پناه خدای مهربون.مواظب خودتون باشید.التماس دعا
مامان منا
پاسخ
سلام مامان پریای عزیز من واقعاً شرمنده این همه لطف و محبتت ام... چقدر با محبت و مهربونی و چقدر انرژی مثبت به من می دی امیدوارم همینجور که میگی باشه... فکر می کنم هرمادری به یک شکلی تلاش می کنه که فرزند خوبی تربیت کنه و این آرزوشه که بتونه در آینده فرد موفقی باشه فقط باید قدر لحظه هارو بدونیم و از لحظه لحظه اش استفاده کنیم و شاکر باشیم و لذت ببریم... مامان پریای عزیز منم با اینکه ندیدمت ولی خیلی دوست دارم..خوشبحال پریا کوچولو که مادری داره با یه دل آسمونی... امیدوارم همیشه دلت شاد و روزات رنگین کمونی باشه
مامان پریا
10 آبان 93 19:53
مجددا سلام.الان میخوام برم کیک فنجونی که طرز تهیه ش رو نوشتید درست کنم.خیلی ممنون عزیزم. خیلی دوست داشتم که کیکی که نیازبه فر نداشته باشه رو درست کنم به ارزوم رسیدم.شبتون خوش خداونگهدارتون
مامان منا
پاسخ
سلام مهربون...امیدوارم کیک خوبی بشه و از خوردنش لذت ببرید...راستی اگه سایت پریا جون رو دوباره راه انداختی حتماً خبرم کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد