سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

سینای من

و باز هم پازل

1393/8/11 18:06
نویسنده : مامان منا
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بود که درگیر درست کردن این پازل ها بودم که بالاخره دیروز تموم شد  بعضی ها رو روی مقوا چسبوندم 

مثل این نمونه ها:

 

 

 

 

 

 

بعضی ها رو هم  با چوب بستنی درست کردم مثل این نمونه:

 

 

بعضی ها رو هم مثل این نمونه روی مکعب های سینا چسبوندم...خودم از این پازل خیلی خوشم اومد به نظرم خیلی خوب شدن راضی

 

 

امروز هم با تعدادی از این پازلا بازی کردیم آرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامانی
11 آبان 93 23:23
اگه ممکنه بیشتر از بازی هایی که با کمک هم درستشون میکنین بزارین. البته این مدل های شیک و پرینت و لمینینیت هم قشنگن اما شاید برا بچه ها به اندازه بازیهایی که با کمک خودشون درست میکنیم (اگرچه درب و داغون و کج و کوله هم باشه) جذاب نباشن! اختراع بازی با مواد دور ریختنی هم خوبه چون اینجوری یاد میگیرن خیلی از چیزای دور ریختنی هم دوباره قابل استفادن! منتظر ایده هاتون هستیم.
مامان منا
پاسخ
سلام دوست عزیز خیلی جالب بود برام چون تا بحال از بعد شیک بودن یا قشنگی به برگه های پرینت و لمینیت شده نگاه نکردم تنها نکته ای که برام مهمه و بهش توجه می کنم کارایی و بعد آموزشی فایلهایی که پرینت می کنم هست و دوام برگه ها با لمینیت کردنشون و اینکه بارها و بارها میشه ازشون استفاده کرد .. تنها همین 2 جنبه برام مهم هست نه شیک یا قشنگ بودنشون!!! امامن هم موافقم با اینکه بهتره با کودک بازیهایی بشه که بیشتر با اکتشاف و دست ورزی همراه باشه اما اگر منظور شما صرفاًدرست کردن کاردستی با کمک همدیگه هست باید به سن کودک هم توجه کنیم سینا هنوز در حدی نیست که بتونه از قیچی یا چسب استفاده کنه..ایده های زیادی در این زمینه توی ذهنم هست که انشاالله در آینده عملی می کنیم...ممنون از توجهتون
مامان پریا
12 آبان 93 9:42
سلامی به گرمی افتاب به لطافت باران وبه زیبایی گل تقدیم شما و سینای عزیز.حالتون چطوره امیدوارم که در پناه حق همیشه سالم وسعادتمند باشید.شماولطف داری گلم واقعا باعث خرسندی منه که با شما اشنا شدم.از این سری بازی ها یی که برای سینا جون فراهم کردید خیلی خوشم اومد مخصوصا مکعب ها که نیاز به دقت وتمرکز بیشتری داره.راستی کیک درست کردم اما بکینگ پودر نداشتم و فکر کنم یکم نسبتوها رو درست رعایت نکردم به قشنگی کیک فنجونی شما نشد اما دوباره امتحان میکنم.خیلی خوشحالم که هر روز بهتون سر میزنم و از وب پربارتون بازدید میکنم خیلی خیلی خوشحالم.سینا جون رو ببوسیدمواظب خودتون باشید.خداونگهدارتون.
مامان منا
پاسخ
سلام مامان پریای عزیز ممنونم از لطفت ...نگران نباش انشاالله کیکت دفعه بعد خوب می شه اما یادت باشه اینبار حتماً نسبت هارو رعایت کنی چون خوب درنمیاد بیکینگ پودر هم باعث پف کردنش می شه..خوش باشی عزیز
مامان هانیه
15 آبان 93 0:26
چقدر خوشگلند منا
مامان منا
پاسخ
مرسی هانیه جونم
مامان پریا
16 آبان 93 13:10
سلام به دوست خوبم وگل پسر عزیزمون.حالتون چطوره؟چه خبر چه میکنید باسرما.من که حسابی سرما خوردم یه ماسک همش رو صورتمه مثل دکترای اتاق عمل شدماز ترس اینکه پریا ازم نگیره اما انگار زیادموثر نبوده.یه کوچولو سرما خورده حالا ببینم سوپ ومرکبات وشیر عسل جواب میده یا باید بریم دکتر.راستی مامان گل من دوباره کیک درستیدم خیلی بهتر از دفعه اول شد .بازم بهتون سر میزنم مواظب خودتون باشید.خداونگهدارتون
مامان منا
پاسخ
سلام به مامان پریا عزیز انشاالله که حال مادر و دختر گل بهتر شده باشه...خوشحال شدم که دوباره کیکو امتحان کردی چندبار درست کنی دستت راه میوفته
مامان پریا
20 آبان 93 21:12
سلام مامانی خوبی.سینا جون چطوره.چند روزه که به وبتون میام اما مطلب جدیدی نزاشتید.من دیگه عادت کردم هروقت بیام نی نی وبلاگ اول باید ازوب سیناجون دیدن کنم بعد بقیه.امیدوارم که هرجاهستیدخوب وخوش وسلامت باشید.دلم براتون تنگ شده . روزهای پاییزیتون بهاری.مواظب خودت وپسرگلت باش.شبتون خوش وخدا نگهدارتون
مامان منا
پاسخ
سلام مامان پریا جون چطوری دختر گلت خوبه...مرسی از لطفت مهربونم ما یک هفته ای نبودیم تازه برگشتیم...دارم روی چندتا ایده در مورد آموزش فصلها کار می کنم انشاالله آماده شد و با هم بازی کردیم حتماً عکساشو می ذارم..مواظب خودتون باشید
مامانی غزل جون
27 آبان 93 23:36
خیلی ایده قشنگی بود منم از الان شروع کردم به درست کردن پازل های دوتایی واسه غزلی میدونم الان خیلی زوده ولی میخوام آماده نگه دارم تا موقعش برسه راستی به سایت های تو پیوندهاتون سر زدم اون دوتا سایت خارجی واقعا محشر بود همیشه بهشون سر میزنم و ایده میگیرم ممنونم ازت دوست خوبم
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم خوبی ...چه بامزه یاد خودم افتادم که وقتی سینا خیلی کوچولو بود مدام تو سایت های مختلف بودم و فایل دانلود می کردم تا وقتی بزرگتر شد ازشون استفاده کنم خوشحالم که سایت ها به دردت خورد از این قبیل سایت های خوب زیادن سعی می کنم چند تای دیگه هم به پیوندهاضافه کنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد