سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

چی بخورم؟ چی نخورم؟

1393/8/7 23:32
نویسنده : مامان منا
989 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز یه بازیه جالب باهم داشتیم برگه ای رو که چند روز پیش پرینت گرفته بودم روی یک جعبه چسبوندم و جای دهانش رو هم بریدم ...یک سری عکس از مواد خوراکی و غیر خوراکی پرینت گرفتم و لمینیت کردم ...برای اینکه هم بازیمون جالب تر بشه و هم برای سینا ملموس تر باشه از مواد خوراکی طبیعی و بعضی لوازم و اسباب بازی های سینا هم استفاده کردم

سینا هرکدام رو از سبد برمی داشت می پرسیدم سینایی این چیه؟ اسمشو می گفت و بعد می پرسیدم آقا می تونه بخوره؟ خوراکی هارو تند تند می انداخت توی دهنش ولی برای غیر خوراکی ها مکث می کرد و مردد بود که بندازه یا نه ..2-3 تای اول رو کمکش کردم می گفتم نههههه نمی تونه بخوره خوردنی نیست اگه بخوره دلش درد می گیره و یا کاراییشونو گوشزد می کردم مثلاً این دستکشه باید دستمون کنیم نباید بخوریم نه...جالب اینکه وقتی به سی دی رسید گفت نه نخوره خودنی نیس

از این بازی خیلی خوشش اومده بود تا عصری 3-2 بار انجامش دادیم و شب هم کلی با فرشید بازی کرد آرام

 

 

 

 

 

 

 

وقتی به چسب رسید گفت نخوره و کشید روی زمین یعنی برای چسبوندنه

 

 

 

بازیه بعدیمون درباره اعضای بدن بود هر قسمت از بدن رو که نام  می بردم اول به کارت وبعد هم به بدن خودش اشاره می کرد آرام

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان یاسی
8 آبان 93 0:19
میشه بپرسم کاغذها را چطور لمینیت میکنید؟
مامان منا
پاسخ
سلام دوست عزیز چون زیاد برگه لمینیت می کردم دستگاهشو خریدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد