سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

ماکارونی های رنگی و سیخ های چوبی

1393/8/4 21:52
نویسنده : مامان منا
931 بازدید
اشتراک گذاری

امروز مقداری از ماکارونی که چندروز پیش برای این منظور تهیه کرده بودم  را با رنگ های خوراکی  رنگ کردم و بعد از اینکه خشک شد یک مقدار از خمیر سینا رو آوردم و سیخ های چوبی رو فرو کردیم توش ...سینا هم دونه دونه ماکارونی ها رو می انداخت داخل سیخ ها آرام

 

 

 

 

 

 

 

بعد از این بازی با خمیر حالت های مختلف چهره رو درست می کردم و سینا هم ادای چهره هارو در میاورد ...

قیافه شاد

 

 

 

اینجا سینا خودش لبشو برداشت برعکس کرد و گفت گمگین (غمگین) خودشم اداشو درآورد آرام

 

 

در  نهایت هم با  ابزار خمیربازی مشغول بازی و قالب زدن شد...

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانی غزل جون
5 آبان 93 9:20
سلام عزیزم ایده خیلی جالبی بود خیلی خوشم اومده حال یه چند تا سوال: این ماکارونی ها و برنج هارو چی جوری رنگشون میکنی؟ الان فسقل من 15 ماهشه چه بازی هایی براش خوبه؟ هنوز کامل به حرف نیومده براش بسته آموزشی صدافرین گرفتم روزها باهاش کار میکنم و سی دی رو براش میزارم اندامهارو کامل شناخته البته دست و پا شکسته تو وب سینا جون خیلی گشتم تا ببینم شما تو این سن با سینایی چی بازی میکردی ولی چون دسته بندی نداشت و سنش نوشته نبود چیزی دستپیرم نشد ببخشید پر حرفی کردم ممنونم از راهنماییت
مامان منا
پاسخ
سلام عزیزم من برنج ها و ماکارونی ها رو با رنگ خوراکی رنگ کردم در چند ظرف جداگانه رنگ هارو بریز و در هر ظرف هم مقداری ماکارونی.. بعد با یک قاشق خوب هم بزن تا همه قسمتاش رنگی بشه و روی کاغذ پهن کن تا خشک شه..همین درمورد آموزش غزل جون باید بگم خودم اعتقادی به آموزش خواندن در این سن ندارم به نظرم خیلی به تبلیغات توجهی نکن و قبل از آموزش حتماً تحقیق کن...بهترین آموزش لمس کردن، دست ورزی و آموزش های حسی حرکتی هست که باعث افزایش چین های مغز کودک می شه بگذار اشیا مختلف با جنس های مختلف رو لمس کنه مثل حوله، شانه، جوراب ، سمباده، پتو و ...می تونی داخل ظرف های مختلف حبوباتی مثل نخود و عدس بریزی و در ظرف دیگری ماکارونی یا برنج .. با تکون دادنشون غزل باید تفاوت صداهارو تشخیص بده و ازاین قبیل بازیها..در ضمن کتاب خواندن رو هم فراموش نکن موفق و شاد باشی
مامان پریا
6 آبان 93 15:17
سلام و صد سلام به مامان مهربون و گل پسر نازنازی.انشالله که خوب و خوش وسلامت باشید.به به بازهم یه بازی جدید.خیلی خیلی خوبه.همیشه براتون ارزوی روزهایی بهتر وبهتر رو دارم درپناه خدا شاد وسلامت باشید.سینای عزیز رو ببوسید مواظب خودتون باشید.خداونگهدارتون
مامان منا
پاسخ
سلام مامان پریای عزیز ...خیلی خوشحالم اگه سایت سینا کمک کوچکی برای شما باشه و خیلی خیلی ممنونم بابت لطف همیشگیت..موفق و شاد باشی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد