سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

سینای من

بازی شادی تماشا

1393/3/11 18:50
نویسنده : مامان منا
239 بازدید
اشتراک گذاری

 

بازیه امروز ما درباره غذای حیوانات بود..اول اسم حیوان ها رو باهم یکی یکی گفتیم بعد اشاره کردم به نام غذایی که هر حیوان می خوره سپس شکل غذارو روی تصویر خودش گذاشتم بعد از چندبار تکرار ازسینا خواستم که خودش انجام بده

 

 

 

 

 

 

بعد از اون رفتیم سراغ شمارش اعداد و شمارش سیبها ...

 

 

خواستم این بازی از یکنواختی دربیاد برای همین سیب هارو جمع کردم و از زیر صندلی یکی یکی می شمردم و به دستش می دادم که اتفاقاً کلی ذوق کرد و با هیجان بیشتر این بازیو ادامه دادیمآرام

 

 

 

 

در نهایت هم بازیه تناظر یک به یک رو انجام دادیم...یه سیب مال آقای کشاورز یه سیب مال خانم کشاورز ...این بازی رو هم اول خودم انجام دادم بعد از سینا خواستم تا خودش انجامش بده

 

 

 

 

 

وقتی این بازی تموم شد بدون اینکه ازش بخوام خودش سیبهارو جمع کرد و دونه دونه  شمرد و روی میز گذاشت

 

 

 

امروز چند دقیقه ای هم برای شمارش از گذاشتن کش داخل انگشتان دست و پا استفاده کردیم (برای تقویت حس لامسه هم مفیده)این بازی هم برای سینا خیلی جالب بود و ازم خواست تا چندین بار تکرارش کنیم

 

 

 

این هم برنامه شاد و مفرح امروز ما که همچنان ادامه داره آرام

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد