سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

سینای من

بازی شادی تماشا 2

1393/3/12 17:09
نویسنده : مامان منا
207 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عکس هایی رو که چندروز پیش حاضر کرده بودم  آوردم و درمورد خانه حیوانات مختلف صحبت کردیم...اول اسامی حیوان ها رو مرور کردیم بعد هر کدام را روی خانه مربوط به خودش گذاشتیم...البته احساس کردم سینا خیلی علاقه نشون نمی ده و حال و حوصله این بازی رو نداره به همین خاطر  با اینکه خودم خیلی دوست داشتم ادامه بدم ولی سریع جمعش کردم ... باشه یه وقت دیگه...

 

 

 

 

 

 

بعد به نظرم اومد خمیر بازی گزینه خوبی برای بازیه بعدی می تونه باشه چون سینا خیلی دوست داره ..حدسم درست بود و پسرکم کلی براش ذوق و شوق کرد مخصوصاً که این شابلون ها هم براش تازگی داشت آرام

 

 

 

تازگی یادگرفته صندلیشو می گذاره جلوی ویترین اتاقش بعد می ره بالا هرچی حیوون داره پرت می کنه پایین هر چی می گم مامانی پرت نکن بیار پایین باهم بازی کنیم فایده نداره که نداره سکوت

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد