سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

سینای من

خمیربازی

1393/3/8 18:47
نویسنده : مامان منا
668 بازدید
اشتراک گذاری

 

تقریباً 1 ماه پیش بود که برای سینا خمیر بازی (خوراکی) درست کردم خیلی خوب شد اصلاً فکرشم نمی کردم که انقدر نرم و خوب از آب دربیاد آرام سینا اولین بار که لمسش کرد یه کم ترسید و ترجیح داد بهش دست نزنه منم اصرار نکردم و چندتا لگو و حبوبات و...گذاشتم کنارش و نشون دادم که چطوری باهاشون روی خمیر مهر بزنه اینبار خیلی ذوق کرد و خودش شروع کرد به مهرزدن و فرو کردن حبوبات توی خمیر...البته این ماجرا مربوط به 1ماه پیشه الان دیگه ترسی از دست زدن به خمیر نداره وخمیربازی به یکی از بازیهای محبوبش تبدیل شده یه وقتها هم ازم می خواد گردش کنم تا باهاش توپ بازی کنه خندونک

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد