سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

سینای من

بازی با لوله دستمال کاغذی

1393/3/4 17:41
نویسنده : مامان منا
578 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح داشتم فکر می کردم سینا از خواب پاشد چی بازی کنیم این شد که به فکرم رسید تا از لوله های دستمال کاغذی که چند وقته دارم جمع می کنم استفاده کنم..لوله هارو با چسب کاغذی روی کمد محکم کردم و یه مقدار خرده ریزهم پیدا کردم و بازیو شروع کردیم آرام

 

 

 

اینم 2 نمونه از هیجان و ذوق کردن سینا..قربونت بشم من با اون ذوق کردنت بوسبوس

 

 

 

اینجام دید سختشه از بالایی بندازه یه طبقه اومد پایین خندونک

 

 

بعداز این بازی لوله هارو به شکل اشکال هندسی درآوردم و 3 رنگ از رنگ انگشتی رو رقیق کردم  و با هم شروع کردیم به مهر زدن خیلی مزه داد مخصوصاً در کنار پسرک شیرینم ..این اولین تجربه سینا از مهرزدن با رنگ بودآرام

 

 

 

 

 

 

 

در آخر هم پیش بندشو درآورد و دو دستی رفت توی ظرفا..خلاصه تا می تونست رنگ بازی کرد 

و خودشو رنگی رنگی کرد...بچس دیگه نمی شه مثل یه پسر 14 ساله ازش توقع داشت خیلی ترو تمیز بازی کنه و جایی رو رنگی نکنه آرام

 

 

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد