سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سینای من

این بازیهای دوست داشتنی

1393/3/3 22:53
نویسنده : مامان منا
385 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش این پازل های 2 تکه رو با چوب بستنی و برگه هایی که از اینترنت دانلود و پرینت گرفته بودم درست کردم و سینا هم خیلی استقبال کرد..امروز بازم هوس کرد با این پازل ها بازی کنه من هم از فرصت استفاده کردم و تند تند ازش عکس انداختم آرام

 

 

 

این هم برگه دیگری است که شامل سه بخش آسمان، ساحل و دریاست و باید هر شکل در جای خودش قرار بگیرد ..پسرکم دونه دونه برمی داشت اسمشو بلند می گفت و سرجاش می گذاشت بغلمحبت

 

 

 

قربون اون دستای کوچولوت بشم من...

 

 

این هم شد نتیجه کار زیبا

 

 

بعد رفتیم سراغ برگه های نشانه گذاری که همچنان برای سینا جذابیت داره...

 

 

 

 

در آخر هم این ببرهای نازنازیو آوردیم و  و با هم از بزرگ به کوچک ردیف کردیم ..کوچکترین و بزرگترین رو نشان دادم  و سعی کردم توجهش رو به تفاوت اندازه ها جلب کنم

 

 

 

اینجا هم پسرکم به صورت خودجوش سنگهارو برداشت و روی چشمها و دهان و سر ببری گذاشت آرام

 

 

سینا جونم فرشته آسمونیه من خیلی دوست دارم..خدایا شکرت...

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد