سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سینای من

بازیه امروز ما

1393/2/29 18:14
نویسنده : مامان منا
229 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره همت کردم و برگه هایی که چند وقت پیش پیرینت گرفته و لمینیت کرده بودم  رو آوردم و با سینا مشغول بازی شدیم 

اول با این برگه شروع کردم از سینا خواستم دونه دونه پرنده هارو برداره بشماره و روی نرده بگذاره..خیلی با دقت و ذوق این کارو انجام می داد آرام

 

 

 

 

بعد هم ترجیح داد روی زمین بچینه و اینبار اعداد رو به انگلیسی می شمرد آرام

 

 

بعد از این بازی رفتیم سراغ پازل جورکردنی..اونایی که بلد بود وقتی برمی داشت با صدای بلند اسمشو می گفت و اونی که اسمشو بلد نبود مکث می کرد و به من نگاه می کرد یعنی تو بگو ...از بینشون فقط کفشدوزک و لانه رو بلد نبود...بعداز اون با انگشت به اشکال اشاره کردم و توجهش رو به اشکال هندسی جلب کردم ...

 

 

 

در آخر هم این برگه هارو روبه روی سینا گذاشتم وبراش توضیح دادم  و نشون دادم که چطور هر یک از این سنگ ها باید روی یکی از این دایره ها قرار بگیره...این بازی به افزایش توجه و تمرکز و تقویت عضلات کوچک دست و هماهنگیه چشم و دست کمک می کنه 

 

 

 

 

 

این بود برنامه شیرین امروز صبح ما آرام

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد