سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سینای من

مجموعه کتاب های سینا

1393/2/31 17:53
نویسنده : مامان منا
316 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت بود که می خواستم از کتابهای سینا عکس بندازم و توی آرشیوم داشته باشم که بالاخره دیروز این کار میسر شد...

ابتدا با این دو مجموعه شروع می کنم که بیشترشو وقتی باردار بودم خریدم کتاب های تقویت هوش رو از نوزادی به سینا نشون می دادم که خیلی دوست داشت و چشم ازشون برنمی داشت اما بر خلاف تصورم زیاد علاقه ای به کتابای تاتی و مشابه اون نشون نمی داد و هنوزم همینطوره 

 

 

 

این چند مجموعه بعدی مربوط به کتاباییه که سینا خیلی دوسشون داره و بعضی هارو از وقتی خیلی کوچولو بود براش می خوندم مثل کتاب "خونه ها جورواجورند" تقریباً هرروز چند تا از این کتابارو و معمولاً به انتخاب خودش براش می خونمآرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این کتابها هم جزو کتاب هایی هستند که هنوز خونده نشدند..به نظرم متناشون خیلی طولانی هستند بعضی ها هم خیلی مفهومیند مثل "این یک جعبه نیست" که در حد سن سینا نیست ولی به خاطر اینکه تعریفشون رو شنیده بودم خریدم تا به موقع اش براش بخونم  آرام

 

 

 

 

 

این چند مجموعه هم مربوط به کتاباییه که سینا دوسشون نداره و علاقه ای به خونده شدنشون نداره بارها شده که در زمانای مختلف براش خوندم یا اگه شعرش بلند بوده کوتاهش کردم ولی باز بی فایده بود...دوست نداره دیگه زور که نیستخندونک

 

 

 

 

این دو کتاب هم جزو کتاب هایی هستند که از خریدنشون پشیمونم... کتاب "بهترین بابای دنیا" در این کتاب چیزی که بیشتر القا می شه اینه که بابای من یه آدم دست و پا چلفتیه که بیشتر کارهارو نمی تونه درست انجام بده و از طرف پسرش مورد تمسخر قرار می گیره + واژه های نامناسب   مثل:

روی اجاق گاز که غذاش می سوزه     گند می زنه دلم براش می سوزه

بابام می ره رو پله ی نردبون    رنگ می زنه به دیوار خونمون

مامان می گه:شما دوتا دیوونه    چه گند خوشگلی زدین به خونه

و کتاب معروف می می نی این کتاب 20 صفحه داره که 18 صفحه از اون در مورد کارهای بد می می نی صحبت می کنه 2 صحفه آخر هم نتیجه کارای بدش ...به نظرم 18 صفحه تکرار کارهای بد برای کودک از 2 صفحه آخر خیلی تاثیر گذارتر باشه..تازه در آخر نتیجه همۀ کارهای بدش رو هم نمی بینه در این کتاب می می نی چند کار بد انجام می ده ازجمله برای دوستش که تولدشه کادو نمی بره، به دوستاش دروغ می گه و پرخوری می کنه ولی نهایتاً فقط به خاطر پرخوری دل درد می گیره...همه اینها باعث شده که برای خرید کتاب هایی که آقای ناصر کشاورز شاعرشون هستند بیشتر دقت کنم...  

 

 

البته ضحی جونم امسال ازنمایشگاه کتاب تقریباً 25 جلد کتاب که سفارش داده بودم رو زحمت کشیده و برام خریده که وقتی به دستم رسید عکسشو می ذارم آرام

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد