سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سینای من

سرگرمی های این روزای سینا 2

1392/12/24 22:06
نویسنده : مامان منا
237 بازدید
اشتراک گذاری

 

اگه بخوام بازم از سرگرمی های این روزای سینا بگم اول باید از اشکال هندسی شروع کنم  جاگذاری اشکال هندسی یکی از بازی های مورد علاقشه دیگه چند ماهی هست که همه رو درست سرجاش می گذاره..تقریباً اکثر شکلارو می شناسه مثل دایره..مثلث..مربع..مستطیل..لوزی..بیضی..ستاره...حتی اگه اسمشو نتونه بگه با انگشت اشاره می کنه مثلاً وقتی میگم مثلث یا لوزی کدومه یا با انگشت نشون می ده یا برمی داره و می گذاره توی دستم...وقتی بیرون می ریم شکلی رو که شبیه اشکال هندسی باشه نشون میده اگه بلد باشه اسمشو می گه اگر نه فقط بهش اشاره می کنه یعنی من اینو شناختم..چند روزپیش تا چراغ راهنمایی رو دید با ذوق و شوق گفت دایه یه دایه دایه...
دایره---» دایه یه    مثلث---» ثَث   ستاره ---» سِ آ اِ

 

-

 

فلش کارت ها هم که از نوزادی باهاشون انس داشته و جزء بازی های هروزه سیناست..این فلش کارت هارو از خیلی وقت پیش از اینترنت دانلود و لمینیت کردم .... از بین کارت های مربوط به حیوانات عکس ماهی رو از همه بیشتر دوست داره و هر دفعه می گرده تا ماهی رو پیدا کنه

 

 

 

توی این عکس با اینکه داره به قورباغه اشاره می کنه ولی باز به ماهی نگاه می کنه ماچ

 

 

 

این فلش کارت های میوه رو هم درجاهای مختلف خونه گذاشتم و هر کدومو که اسمشو می گم سینا جاشو نشونم می ده اینها رو هم خیلی دوست داره و اگه بیوفته یا جاش تغییر کنه سریع برمی داره تا سرجاش بگذاره و اگه نتونه میاره میده به من تا سرجاش بذارم ..

 

 

 


 

چند وقتی هست که جاگذاریه حلقه هارو می تونه کامل و بدون اشتباه انجام بده ولی هنوزم براش سرگرم کنندست..گاهی هم دورتر می ایسته و حلقه هارو به طرف استوانه پرت می کنه لبخند

 

 

این مکعب هارو هم که تازگی براش خریدم خیلی دوست داره البته توی این عکس من به ترتیب دادم و سینا روی هم گذاشته...

 

 

 

اسب سواری و ماشین سواری دورتادور خونه هم از بازیهای هر روزۀ سینا کوچولو منه البته برای منم یه ورزش به حساب میاد

 

 


این استخر توپو خودمم خیلی دوست دارم چه برسه به سینا..2 تایی می شینیم توش و باهم توپ بازی می کنیم..یه وقتایی رنگ توپارو یادآوری می کنم یا مثلاً می گم سینا بیا توپای زرد و بندازیم بیرون یا توپای سبزو..

 

 

 

 

اینو خودم درست کردم روی در قوطی شیر رو برشای کوچیک کوچیک دادم بعد چندتا نی رو از وسط قیچی کردم ..سینا هم نی هارو از برشها رد می کنه..یه در دیگه رو هم برداشتم و یک برش بزرگ دادم مثل قلک...یه تعداد خورده ریز پیدا کردم و دادم به سینا تا بندازه توش..چون قوطی فلزیه بیشتر چیزایی که میوفته توش صدا می ده که سینا خیلی خوشش میاد (این 2 تا بازیو از روشای مونتسوری الهام گرفتم نیشخند)

 

 

 


معمولاً هر روز چند دقیقه ای هم دوست داره که تو تختش بازی کنه

 

 

 

 

بكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيعبكسل كيوت بكسل جديد ميني بكسل لطيف لتزين المواضيع



 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد