سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

سینای من

انگشت خوردنای سینا

1391/8/1 20:19
نویسنده : مامان منا
205 بازدید
اشتراک گذاری

سینای کوچولوی من تازگیا یاد گرفته انگشتشو می خوره...گاهی وقتا دو تا دستشو می کنه تو دهنش که خودش حالش بد می شه گریه اش می گیره..منم می گم آخه مامانی مگه مجبوری.. کلی هم بهش می خندم خنده اول از یه انگشت شروع می کنه بعد دو تا آخرم همش با هم...بعضی وقتا دستشو می گیرم از دهنش درمیارم کلی براش توضیح می دم که این کار خوب نیست...میکروب داره...حالت بد می شه....مریض میشی وغیره ..ولی آخر سر فقط خنده تحویلم میده مثل عکسی که گذاشتم...منم وقتی اینجوری ناز می خنده نمی تونم همینجوری صاف صاف نگاش کنم بغلش می کنم می چـــــلومش...عاشــــــــقتم قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

سمیرا،مامان آریامهر
1 آبان 91 20:36
عزیییییییییییییییزم
آریامهر منم انگشتش رو میخورد میگفتن گشنشه ولی بخدا گشنه نبود خوشش میومد . اذیتش نکن بذار بخوره ، یه ماه دیگه ترک میکنه.
به مام سر بزن خوشحال میشیم


آره سینای منم خیلی دوست داره منم سعی می کنم زیاد بهش سخت نگیرم..حتماً بهت سر می زنم
فاطمه قنبری
1 آبان 91 21:22
خوشگل و توپولی
ninipics
24 آذر 91 12:00
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد