سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

بازیه رنگ و عدد

1393/5/6 18:34
نویسنده : مامان منا
180 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با سینا یه بازیه جالب انجام دادیم درهای ظروف مختلف(شکل دایره)  با رنگ ها و اندازه های مختلفو جمع کردم و از رویشان بر رویه یک برگه کپی کردم و مانند رنگ خودشان با پاستل رنگ کردم...ابتدا از سینا خواستم هر کدام از درهارو روی شکل مربوط به خودش قرار بده...سینا در حین انجام این کار اسم رنگها رو هم می گفت فقط اسم خردلی رو چون براش جدید بود بلد نبود

 

 

 

 

 

بعد از اون 2 سری از اعداد فارسی (وانگلیسی) از 1-10 را یک سری روی درها و یک سری روی شکل ها چسبوندم  و اینبار از سینا خواستم اعدادو تطبیق بده... هر دری که بر می داشت اول عددشو بلند می خوند...برای اینکه خسته نشه فعلا از اعداد انگلیسی صرفنظر کردم ...باشه برای دفعه بعد...

 

 

 

 

 

در آخر هم همه اعدادو از روی درها و کاغذ کند و کلی با این عددهای کاغذی سرگرم بود آرام 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

سحر
6 مرداد 93 19:31
سلام توروخدابه وبم سربزن. sahar-jojo.blogfa.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد