سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

یه فکر خوب یه بازیه خوب

1393/5/6 9:00
نویسنده : مامان منا
163 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز وقتی داشتم فکر می کردم چه بازیی برای سینا ترتیب بدم به ذهنم رسید که از مقوای داخل جعبه اسباب بازی که طرح جنگل داشت به عنوان ماکت استفاده کنم که اتفاقاً خیلی هم خوب شد و پسرکم کلی باهاش سرگرم شد..البته دست عمه فائزه هم درد نکنه با کادوی قشنگش...

نتیجه اخلاقی: جعبه اسباب بازی رو تندی دور نریز شاید به دردت خورد  

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آزاده
6 مرداد 93 9:47
سلام عزیزم فرزند بامزه و زیبایی دارید امیدوارم با پشتکار شما مادر به مدارج عالی دست پیدا کنه و همینطور تبریک میگم به شما مادر با حوصله و پر انرژی که اینقدر سرگرمی برای فرزندتون فراهم میکنید. راستش من هم سعی میکنم که از این کارها انجام بدم ولی نه به اندازه شما موفق باشید ممنون مامان مهربون...خسته نباشی بزرگ کردن 2 فرزند انرژی و حوصله فراوونی می خواد..امیدوارم در کنار مادر مهربون و دلسوزی چون شما به بالا ترین موفقیت ها برسند
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد