سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

سینای من

کاردستی "ba ba black ship"

1394/4/7 17:14
نویسنده : مامان منا
686 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و سینا کاردستی "ba ba black ship" رو باهم درست کردیم و شعرشم بارها و بارها با هم خوندیم و لذت بردیم آرام

ba ba black ship

have you any wool?

yes sir yes sir

three bags full

one for the master

one for the dame

and one for the little boy

who lives down the lane

 

 

 

صاف زد وسط صورت گوسفند خندونک

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان
15 تیر 94 9:42
شکفتن نوگل زیبایتان در دشتی از یاسهای مهربانی با نجوی سیمین آبشاران تهنیت باد با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش
مامان منا
پاسخ
ممنون عزیزم
آنیتا
26 مرداد 94 15:04
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد