سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

پازل بازی با اشکال چوبی

1393/7/17 17:13
نویسنده : مامان منا
1,082 بازدید
اشتراک گذاری

پازل همیشه جزو بازی هایی هست که سینا خیلی دوست داره و هر دفعه چندین بار تکرارش می کنه مثل همین بازی که چند بار درست کرد خراب کرد و دوباره انجامش داد...

 

 

 

 

اینجا وقتی هرم رو اشتباه گذاشت گفتم آخ آخ سینایی اشتباه شد خوب نگاه کن ...وقتی اینو گفتم خودش درازکشید رو زمین و با دقت نگاه کرد و درستش کرد..آخه من قربون اون دقت و توجهت بشم  بوسبغل

 

 

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

شیوا جونی
17 مهر 93 17:21
بهترینوزیبا ترین لالایی وکلیپ شاد کودکانه در وبم دارم سربزنی خوش حال میشوم
غزاله
20 مهر 93 14:36
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد