سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

خمیر دوست داشتنی

1393/5/28 17:36
نویسنده : مامان منا
208 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه خمیر خیلی جالب درست کردم ...چند روز پیش به یک سایت برخوردم که چند عکس مربوط به درست کردن خمیر با کف اصلاح و آرد نشاسته گذاشته بود برای همین دیروز مقداری آرد نشاسته تهیه کردم و امروز این خمیر جالبو درست کردم...چون مقدار هر کدام از موادو نگفته بود منم چشمی درستش کردم نتیجه اش عالی شد...فکر نمی کردم انقدر خوب از آب دربیاد...یه جور نرمی و لطافت خاص داشت که با خمیرهای دیگه فرق می کرد فقط یک مقدار شکننده هست ولی از نظر نرمی حتی از خمیر قبلی هم نرم تره من که خیلی دوستش داشتم البته سینا هم همینطور...

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد