سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

بازی حسی با برنج های رنگی

1393/5/26 17:03
نویسنده : مامان منا
2,368 بازدید
اشتراک گذاری

 

سرانجام طلسم برنج رنگی شکسته شد....بعد از مدتهاااااااااااااااا بالاخره حافظه ام یاری داد، همت کرده و 2 کیلو برنج (از نوع هندی و ارزون خندونک) خریدیم ...تقریباً کل دیروز رو مشغول رنگ کردن با رنگ خوراکی و خشک کردنشون بودم که این شد نتیجه کار...به شدت راضی بودم خیلی عالی شد قسمت هیجان انگیزش وقتی بود که همه برنجای رنگ شده رو با هم قاطی کردم خیلی مزه داد چقدرم خوشگل شدن مثل رنگین کمان...البته 2 رنگ قهوه ای و بنفش رو با ترکیب رنگهای دیگه به دست آوردم و از هر کیسه یه مقدار کنار گذاشتم و بقیه رو با هم قاطی کردم ... این مدل بازی ها در روش مونته سوری به sensory play (بازی حسی ) معروف هستند..این بازیها باعث رشد حواس کودک ،خودشناسی و افزایش مهارت تفکر ،قضاوت و مقایسه می شودآرام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد