سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

بازی با کف اصلاح :)

1393/5/22 17:24
نویسنده : مامان منا
307 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یه بازیه جذاب و هیجان انگیز داشتیم...بازی با کف اصلاح راضی... دیروز وقتی رفته بودیم خرید یک عدد کف اصلاح خریدم ...اولش سینا دودل بود یه کم انگشتشو فرو کرد تو کف زود درآورد اما وقتی دید منم دستامو کفی کردم و تشویقش می کنم سر ذوق اومد و دو دستی شیرجه زد توی کفا خندونکخنده

 

 

 

 

 

اینجا اوج هیجان بازی بود..کلی کیف کرد و بازی کرد...منم یه عالم باهاش بازی کردم تا حالا نمی دونستم انقدر بازی با کف اصلاح لذت بخشه راضی

 

 

 

 

این عکسا هم مربوط به آخر بازیه دیگه آخرش کفا تموم شده بود اما سینا دوست داشت بازم کف بیارم براش ولی راضیش کردم که دیگه برای امروز کافیه و باهم رفتیم دستها  ظرف و حیوونایی که آورده بودیم رو شستیم و صندلی رو هم با هم دستمال کشیدیم ...اینم از بازیه هیجان انگیز امروزمون که خیلی خوش گذشت آرام

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانِ بهار
22 مرداد 93 18:35
آفرین عزیزم .. حسابی کیف کردی هااااااااااااا منا جون اگه دوست داشتی همو لینک کنیم خبرم کن چون من هم سن های دخترمو لینک میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد