سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

سینای من

بازی شادی تماشا 7

1393/5/13 18:07
نویسنده : مامان منا
309 بازدید
اشتراک گذاری

امروز وقتی داشتم فکر می کردم که با سینا چه بازی کنم یاد یه ایده ای افتادم که قبلاً تو یه سایت دیده بودم ...2 تا ظرف پلاستیکی برداشتم و داخل یکیش آب و کف درست کردم و تعدادی از ماشینهای سینا رو ریختم توی آب یه قاشق بزرگ دادم به سینا تا ماشینهارو از ظرف آب به ظرف خالی منتقل کنه...این بازی می تونه به افزایش قدرت عضلات دست افزایش توجه و تمرکز و هماهنگیه چشم و دست کمک کنه...

 

 

 

 

بعد از کلی بازی با ماشینا و از این ظرف به اون ظرف گذاشتنشون و آب بازی رفتیم سراغ رنگ بازی ولی این بار با یک پد پنبه ای تا از حالت یکنواختی در بیاد...

 

 

 

 

در آخر هم 2رنگ رو باهم قاطی کردیم تا رنگ سبز درست کنیم که برای سینا وقتی خودش انجامش می داد خیلی جالب بود تند تند می گفت زس زس یعنی سبز بغل

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد