سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

سینای من

تولد 2 سالگی

1393/4/15 16:19
نویسنده : مامان منا
384 بازدید
اشتراک گذاری

 

دو سال گذشت انگار همین دیروز بود...
انگار همین دیروز بود که تو یه صبح تابستونی در راه بیمارستان به این فکر می کردم که چقدر طول می کشه تا تو رو بغل کنم؟
انگار همین دیروز بود اولین لبخندی که زدی...انگار همین دیروز بود اولین غلت زدنت و هیجان و اشک شوق من...اولین کلمه اولین قدمی که برداشتی و همه تجربه های شیرینی که تو باعثش شدی و من ممنونم که از بین این همه زشتی که دنیا رو گرفته تو یه دنیای قشنگ و پاک به من هدیه دادی
تولدت 2 سالگیت مبارک قشنگترین هدیه زندگیم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله سمیه
15 تیر 93 16:58
کفشدوزکم تولدت مبارک.... دوست دارم... دلم کلی برات تنگیده نوخوچ خاله
مامان منا
پاسخ
مرسی سمیه جونم
ابجی سجا
23 تیر 93 17:48
برای چشم خسته ات خواب میشوم برای غنچه ی لبان بسته ات آب میشوم تو آرزوی قشنگ من برای بودنی ببین چگونه با یادت شارژ می شوم مرسی عزیز چه شعر قشنگی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد