سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سینای من

سرگرمی های این روزهای سینا 1

1392/11/10 19:10
نویسنده : مامان منا
232 بازدید
اشتراک گذاری

سینا کوچولوی من از صبح که پا می شه شروع می کنه به بازی و شیطونی... اول تا چشم باز می کنه با دستش اشاره می کنه به پرده می گه اِه اِه یعنی صبح شده پرده رو بزن کنار ....بعداز اینکه رو تخت یه کم غلت می زنه و با خودش صحبت می کنه میاد پایین و صاف میره سراغ اسباب بازیاش...

تازگیا به این مکعب های چوبی خیلی علاقه پیدا کرده..با دقت و حوصله روی هم می ذارتشون تا نریزن..هر یه دونه ای که می ذاره و نمی ریزه برای خودش دست می زنه...قربون اون دستای کوچولوت بشم من عزیزکم قلب    boywagon2    قلب

 

جزو اولویتاش برای بازی توپ و بادکنه که خیلی دوست داره و هیچ وقت ازشون نمی گذره 

 

 

نقاشی کردن و خط خطی کردن روی تخته یکی دیگه از سرگرمیای جوجه کوچولوی منه....گاهی قلمشو می ده دستم یعنی تو بکش...گل می کشم می گم این چیه سینا جونم؟ می گه گُـــــ...قلب می کشم میگم این چیه؟ می گه قب..برف می کشم می گم این چیه می گه بَف....3 تا کلمه بابا گل و برف رو هم می نویسم و از روش می خونه ماچ

 

اینجاداره واسم سخنرانی می کنه قلبماچ

 

هروقت از بازی توی هال خسته می شه برای ادامه بازی می ره توی اتاقش البته دست منم می گیره و با خودش می برهخنثی  ...اول از همه هم میره سراغ ارف کوچولوش 

 

 

کتاب.......همیشه یادمه از نوزادی حتی زمانیکه هنوز به دنیا نیومده بود براش کتاب و شعر می خوندم...روزی نیست که بدون کتاب خوندن بیاد و بره هم خودم و هم سینا خیلی دوست داریم و دوتایی کلی لذت می بریم از خوندنش..ا. بین کتابایی که داره این چندتا + چندتای دیگه که توی عکس نیست رو بیشتر از همه دوست داره..گاهی خودش کتابو ورق می زنه و زیر لب حرفایی می زنه که متوجه نمی شم که چی می گه ولی یعنی دارم از روی کتاب می خونم بغل

 

 

boy07

brainy babyو  baby einstein  و بالاخره دی وی دی

  سینا خیلی دوسشون داره البته تلاشمو می کنم که بیش از حد نگاه نکنه و به 1-2 بار در روز ختم بشه چون از مضرات تماشای بیش از حد تلویزیون خیلی شنیدم.. بیش فعالی ..عدم توجه  و تمرکز..بلوغ زودرس..کاهش بازی  و فعالیت و مانع رشد خلاقیت  

 

friend - emoticonswallpapers.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد