سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سینای من

اولین مروارید سینا

1391/11/3 23:52
نویسنده : مامان منا
233 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااااااااااااااااا...بالاخره جوجه کوچولوی منم دندون دار شد .... 4 روز پیش بود که متوجه شدم اولین دندون سینا درومده....

عزیز دلم روئیدن اولین مرواریدت مبارک. مبارک. مبارررررررررررررررررک...انشالله بقیه دندونات هم به راحتی اولی در بیاد

قربون اون دندون کوچولوت برم من..یادت باشه دوست دارم قد همه آسموناااااااااااااااااااااااا

 

 

http://img1.sendscraps.com/se/092/014.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

saba
3 بهمن 91 23:54
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
سمیه
4 بهمن 91 18:20
وای عزیزم ... وقتی دندونت رو دیدم کلی قربون و صدقت رفتم البته باجیغ !!!!! بعد تو فک کردی دارم دعوات میکنم زدی زیر گریه... عزیز دلم ایشالله همه ی دندونات به راحتی در بیاد.


وای سمیه جونم سوپرایز شدم........مرسی مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد