سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سینای من

بدون عنوان

1391/7/5 15:40
نویسنده : مامان منا
226 بازدید
اشتراک گذاری

در یک روز گرم تابستونی در یکی از بهترین روزای خدا یعنی نیمه شعبان، فرشته کوچولوی من به دنیا اومد..سینای من...تولد سینا قشنگ ترین اتفاق زنگی ما بود که با اومدنش خوشبختیمونو کامل کرد...  سینا جونم وقتی تو به دنیا اومدی عشق رو با تمام وجودم حس کردم...عشق مادری...  عزیز دلم.. برای تو می نویسم....برای تو می نویسم تا بدونی وجود تو در لحظه لحظه من جاری ست...

در یک روز گرم تابستونی در یکی از بهترین روزای خدا یعنی نیمه شعبان، فرشته کوچولوی ما به دنیا اومد..سینای من...تولد سینا قشنگ ترین اتفاق زنگی ما بود که با اومدنش خوشبختیمونو کامل کرد...

سینا جونم وقتی تو به دنیا اومدی عشق رو با تمام وجودم حس کردم...عشق مادری...

عزیز دلم.. برای تو می نویسم....برای تو می نویسم تا بدونی وجود تو در لحظه لحظه من جاری ست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فاطمه
26 آبان 93 9:11
سلام پسر خوب،فعال،ناز ماشاالله مامان پر انرژی،مامان مهربون هزار ماشاالله از آخر اومدم به اول چپم دیگه اما خیلی خوشم اومد فعالیتاتون فوق العاده بودن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد