سیناسینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

سینای من

یک کاردستی زیبا با ابزار ساده

1395/4/30 18:10
نویسنده : مامان منا
490 بازدید
اشتراک گذاری

لوازم مورد نیاز

۱- مقوای رنگی (که خودم شکل بال پروانه بریدم )

۲- چوب بستنی

۳- چسب و قیچی مخصوص کودک

۴- قلمو

۵- رنگ انگشتی (یا آبرنگ یا ماژیک )

۶- انواع و اقسام خرده ریزهایی که بشه روی بال پروانه چسبوند از قبیل انواع مهره ...دکمه...برچسب..منجوق..ملیله..سنگ..خرده های کاغذ رنگی و حتی حبوبات  :)

۷- چشم پلاستیکی..البته می تونیم روی کاغذ بکشیم و بچسبونیم

 

درست کردن این کاردستی برای سینا خیلی جذاب بود وکلی ازش لذت برد..فقط در نشان دادن جای چشمها و شاخکها برای چسب زدن کمکش کردم...بدون اینکه من چیزی بگم در چسبوندن تزئینات بالها سعی می کرد بین دو بال تقارن وجود داشته باشه و این خیلی برام جالب بود لبخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سینای من می باشد